Tema: Re: ?veicarijos mokamos autostrados
Autorius: Audrius
Data: 2016-07-10 16:05:17
Vilksies???!!!
Staumacheriu valstybeje dazniausiai velkamasi antroje, "siaurojoje"
juostoje. O "furos" vaziuoja stabiliu greiciu, be idiotiskai minkomu
stabdzio/"gazo" pedalu, kas sukelia bangos efekta ir formuoja is paskos
vaziuojanciuju kamsti.
Tiesa, dar - dazniausiai ta "siauroji" juosta, ivardijama kelio zenklais
2,10m plocio - lygiai tokia pat, iprastai "normali". Bet jos zenklinimas
"2,10m" atbaido ir prevenciskai gena i desine tuntus ispanu, portugalu ir
girtekiniu, kuriems eismo taisykles kazkaip ne itin galioja ir kiekviena,
kad ir menkiausia, stabtelejima jie megina "kompensuoti" "atvyniotais"
tachografais beigi vaziavimu kaireje juostoje netgi remonto ruozuose.