Tema: Re: Šveicarijos mokamos autostrados
Autorius: Invertuota panda
Data: 2016-06-23 11:12:00
On 6/23/16 01:38, ejs wrote:

> Nepageidaujamus manevrus galima riboti arba horizontaliu ženklinimu,
> arba ženklais juostose.

Galima. O kam jei zenklai geriau matomi ir paprasciau irengiami?

> Beje, Vienos konvencija:
> "11 STRAIPSNIS Lenkimas ir eismas juostose
> 1. a) Lenkdamas vairuotojas išvažiuoja į priešpriešinio eismo juostą."

Cia kiek kvailokas lietuviskas vertimas. Originale skamba visai kitaip
(priesingai) beigi tuo nebandoma apibrezti pacioslenkimo savokos:

Angliskai:
1. (a) Drivers overtaking shall do so on the side opposite to that
appropriate to the direction of traffic.

Vokiskai:
1. a) Es ist auf der der Verkehrsrichtung entgegengesetzten Seite zu
überholen.

Verciant teiginio esme is abieju kalbu: jei jau lenki, tai lenk
naudodamasis priesingos krypties eismo puse, t.y. musu salygom - kairia
puse.

Tai paildomai patvirtina ir kitos nuostatos, kad pvz automobiliai
privalo vaziuot kuo arciau (musu atveju) desinio kelkrascio, beigi
leidimas laikinai likti kaireje tos pacios krypties juostoje jei

Beje, kaip dar vienas patvirtinimas, suomiai sau yra prieme tokia isimti:

Finland
Reservations:
        "1.	With respect to Article 11 paragraph 1 (a) (Overtaking):
        Finland reserves the right to provide in Finnish law that in
Finland drivers of cycles and mopeds may always overtake other vehicles
than cycles or mopeds from the right;

Jei lenkimas is desines nebutu draudziamas, tai kam tada apskritai
reikalingos tokios isimtys? :)

> nebent dėl kemperių ...

Kemperiams >2m< pazymetoje juostoje apskritai nera kas veikt. Kaip ir
mazdaug pusei siuolaikiniu lengvuju, tame tarpe ir netgi daugeliui
kompaktines klases.

> Bent jau LT dauguma išvis nežiūri į ženklinimą. Kelintą kartą taip
> patenku prieš Grigiškes.

So what? Anokia cia naujiena, lietuviai ant daug ko deda skersa.

> Todėl ir keistai jaučiuosi.

Nagi uzsienis, daug kas ten kitaip ir keista :)

> Tą pamenu. Mane nustebino draudimas lenkt remontuojamuose ruožuose.

Jis toks toli grazu ne visur.

Apskritai pats savaime tas draudimas realiam gyvenime yra by default,
nes greitis yra ribojamas ties 80 ar 60 ir sraute nera nei vienos
masinos kuri vaziuotu leciau. T.y. jei nepazeidineji taisykliu, tai kaip
ir neturi ka lenkt. Kitaip tariant, nelabai aisku kodel tau taip keista.

> Beje, pvz pas austrus: remontuojamas ruožas, 100 km/h, kairė juosta 2,0
> ar 2,2 m pločio ir jokių "lenkti draudžiama". Aišku, vairas turi
> neklibėti :)
> Fricai: remontuojamam ruože 80 km/h, kairė juosta 2,2 ar 2,5 m pločio ir
> "Lenkti draudžiama".

Kartais. Kai kur. Priezastys gali buti ivairios, pvz kazkam gal atsibodo
amzini cirkai su netilpusiais i juosta turistais, kurie bruksteleje gali
sugalvoti bbzh ka.