Tema: Re: Šveicarijos mokamos autostrados
Autorius: Audrius K.
Data: 2016-06-28 23:23:48
On 2016-06-23 12:43, ejs wrote:

> įtikinai.

> Nemačiau nei vieno fricų dviratininko, lenkiančio pagal taisykles :)

> Sutinku, mano limuzinas nėra pats naujausias, bet jo plotis ca 1,83m,
> jei gerai pamenu. Pridėjus privalomą po 20 cm laisvumą iš šonų, jis
> labai patogiai jaučiasi 2,0m pločio juostoje.

Nesi atsidures tikroje 2,0 metru juostoje... :-))  As irgi puikiai
tokiose juostose jauciausi su 1,9m plocio auto, pakol austrijoje
neatsiduriau 2,0 plocio juostoje, is apieju pusiu uzribotoje kazkur
60-70 cm aukscio betoniniais bordiurais. Ir taip kokius 5km. Is abieju
auto sonu liko kazkur po 10cm iki betono sienu, veidrodziai tilpo virs
bordiuru... Aciu, daugiau nenoriu. Nuo tada vengiu 2,0m plocio juostu -
niekad nezinai, ko sulauksi....

Audrius K.