Tema: Re: Šveicarijos mokamos autostrados
Autorius: ejs
Data: 2016-06-20 23:50:55
2016-06-20 21:46, Invertuota panda rašė:

> Elementariai, paciu naturaliausiu budu: kai pirma buvai uz automobilio,
> o po to atsidurei priesais.

t.y. apvažiavimas == lenkimas? Tokiu atveju remontuojamame ruože,
galiojant ženklui "lenkti draudžiama" negalima važiuoti greičiau nei kad
juda pirma juosta?

> Ta prasme?

pas mus lenkimas susietas su išvažiavimu į priešpriešinio eismo juostą

--
Grammar for Time Travelers:
The term "Future Perfect" has been abandoned since it was discovered not