Tema: Re: Šveicarijos mokamos autostrados
Autorius: ejs
Data: 2016-06-23 02:38:16
2016-06-22 23:01, Invertuota panda rašė:

> Taip. Tas lietuviskas "apvaziavimas" siaip ar taip yra ganetinai keistas
> konceptas.

Nepageidaujamus manevrus galima riboti arba horizontaliu ženklinimu,
arba ženklais juostose.

Beje, Vienos konvencija:
"11 STRAIPSNIS Lenkimas ir eismas juostose
1. a) Lenkdamas vairuotojas išvažiuoja į priešpriešinio eismo juostą."

> Jei yra toks zenklas - taip. Jei toki zenkla uzkabino, tai matomai
> turejo tam priezasti.

nebent dėl kemperių ...

> Beje, ten kairei juostai daznai galioja dar ir ">2m<" apribojimas. Ko
> dauguma nezino, kad sitie 2m galioja iskaitant ir veidrodelius.

Bent jau LT dauguma išvis nežiūri į ženklinimą. Kelintą kartą taip
patenku prieš Grigiškes.

> Kaip tu toki poksta su priespriesinio eismo juosta isivaizduoji
> autobane? :)

Todėl ir keistai jaučiuosi.

> Fricu autobanuose beje visur galioja draudimas lenkt is desines. Nori
> pats budamas pirmoje lenkt pencininka mieganti antroj juostoj, turi
> rikiuotis i trecia.

Tą pamenu. Mane nustebino draudimas lenkt remontuojamuose ruožuose.

Beje, pvz pas austrus: remontuojamas ruožas, 100 km/h, kairė juosta 2,0
ar 2,2 m pločio ir jokių "lenkti draudžiama". Aišku, vairas turi
neklibėti :)
Fricai: remontuojamam ruože 80 km/h, kairė juosta 2,2 ar 2,5 m pločio ir
"Lenkti draudžiama".
Šveicarai, kiek teko matyti, riboja iki 80 km/h, bet stengiasi
nesiaurinti juostų.

--
Grammar for Time Travelers:
The term "Future Perfect" has been abandoned since it was discovered not