Tema: Re: Šveicarijos mokamos autostrados
Autorius: Invertuota panda
Data: 2016-06-22 23:01:06
On 6/20/16 22:50, ejs wrote:

> t.y. apvažiavimas == lenkimas? Tokiu atveju remontuojamame ruože,

Taip. Tas lietuviskas "apvaziavimas" siaip ar taip yra ganetinai keistas
konceptas.

> galiojant ženklui "lenkti draudžiama" negalima važiuoti greičiau nei kad
> juda pirma juosta?

Jei yra toks zenklas - taip. Jei toki zenkla uzkabino, tai matomai
turejo tam priezasti.

Beje, ten kairei juostai daznai galioja dar ir ">2m<" apribojimas. Ko
dauguma nezino, kad sitie 2m galioja iskaitant ir veidrodelius.

> pas mus lenkimas susietas su išvažiavimu į priešpriešinio eismo juostą

Kaip tu toki poksta su priespriesinio eismo juosta isivaizduoji autobane? :)

Fricu autobanuose beje visur galioja draudimas lenkt is desines. Nori
pats budamas pirmoje lenkt pencininka mieganti antroj juostoj, turi
rikiuotis i trecia.