Tema: Re: Hertz Italiana spa - ne sukèiai :)
Autorius: Herkus
Data: 2015-03-29 00:44:29
Man taip buvo su Avis Ispanijoj. Su keliu men skirtumu nurase 3
 kartus. Bet visus 3x gavau ir popierinius laiskus, kad del
 policijos uzklausimo mokestis. Kadangi visa Ispanija skersai
 isilgai pervaziavau tai nesiterliojau aiskintis kas kaip, bet
 uzklausimai buvo is skirtingu regionu policijos. Tai matyt del to
 ir skirtingos trukmes uzklausimai, nors pazeidimai max 2 sav
 begyje buvo.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/