manau praktika bet kokiu atveju yra negera, nes pirma kaip ir reiktu infomuoti (email ar pan.), o tik paskui nurasyti pinigus, nes po puses metu kai nuraso , o priezastis ateina tik po savaiciu keliu nu nenormalu man atrodo. Bent Lietuvoje tokie bajeriai nepraeitu. -- ------- Donatas "RA PC" <qmail@qmail.cnn> wrote in message news:merecl$npb$1@trimpas.omnitel.net... > manau, kad būtum gavęs tą patį tiesiog nieko nedaręs.. :D > čia aplamai, ne konkrečiai į temą: > Autobuse: > M: leiskit atsisėst nėščiai moteriai > V: (pasižiūri): tai kad neatrodo, kad jūs nėščia > M: Tai aš ką tik prie įlipdama pastojau > > "bzik" wrote in message news:mer6hu$hoq$1@trimpas.omnitel.net... > > aš neieškau supratimo. Man reikia trumpos ir aiškio info už ką po x > mėnesių > nuskaitomi pinigai: klaida ar bauda. Jei bauda, susimoku. Tai vadinama > klientų aptarnavimu :) Vakar tokią info gavau: sąskaita + protokolas + > standartinis hetz paaiškinimas. Tą buvo galima išsiųst iš karto, o ne po > savaitę trukusio dusinimo visais galimais meilais. Vietoj poros darbuotojų > į > procesą įtraukti krūva (us, italy, LT ofisai). > > "Tomas" wrote in message news:mer5h1$gno$1@trimpas.omnitel.net... > > On 2015.03.24 09:38, Donatas wrote: >> Ech tie pietieciai, jiems svarbiausia ju siesta :) > > Visiškai normalus požiūris. Kodėl jiems turėtų rupėti kažkokio itališkai > nemokančio rytų europiečio prisidarytos problemos?