Tema: Re: Hertz Italiana spa - sukčiai
Autorius: bzik
Data: 2015-03-23 15:46:21
dabar visus Hertz kontaktus įtraukiau, kad bent suprast už ką apmokestino.
Važinėjom tvarkingai. Maximum koks parkingas galėjo užkliūt.

"no"  wrote in message news:mep58b$p5q$1@trimpas.omnitel.net...

panasi istorija is ten pat. turetu po keliu menesi dar kart nuskaiciuot, jei
nestabdysi sito reikalo. padejo tik LT atstovybe po ilgu susirasinejimu..
(taip pat buvau gaves bauda Italijoj - auto nutempimas - bet is karto ten
pat viska sumokejau)