Tema: Re: Hertz Italiana spa - ne sukčiai :)
Autorius: Donatas
Data: 2015-03-24 09:38:06
atsviezinai mano bloga patirti apie  Italu carrenalus, as taip pat  ten
rasydavau  kaip i /dev/null ,  gauni automatini atsakyma, kad per 14 dienu
susisieks ir pasiusk (skubu neskubu - tavo beda).

Idomiausia , kad puslapyje buvo idetas tel. numeris skirtas skambinti tik
Italijos viduje, tai kai pora kartu laiskuose tuo pasipiktinau (sutapimas ar
ne ), bet atsirado normalus tarptautinis nr.

Ech tie pietieciai,  jiems svarbiausia ju siesta  :)

--
-------
Donatas