Tema: Re: Hertz Italiana spa - sukčiai
Autorius: no
Data: 2015-03-23 15:56:45
bandziau kreiptis i ju pagrindini supporta, ta oro uosto supporta - 0
reakcijos (emailais, nelabai tikiu, kad skambinimas butu kazkuo geriau).
Toks ispudis kaip saraskino kontora butu. Lietuvos atstovybes mergaite man
sake, kad turi ten kazkoki pazistama itala tai per ji viska sutvarke, kitaip
bbz kada butu nustoje nuskaitineti (nepamenu 2 ar 3 kart nuskaiciavo po 150
euru ir viena karta 42.70 (sitas itariu kazkas su policija susijes, tik mano
atveju buvo px, nes bauda jau buvau apmokejes)) Tai buvau taip isiutes ant
italu, kad galvojau jei cia koks vietinis italas pasiskustu del ko nors
Lietuvoje, tai i akis nx ji buciau pasiuntes :)