Tema: Re: Lankytinos vietos Kipre
Autorius: paulius_cliff
Data: 2015-03-23 17:53:13
tai gal susirasom per pasta, taskai man ant google mapso tiks arba tomtomo./
as prisideliojau irgi dar kruvas nakvyniu bookinge ir kitur,galu gale
pasiliksiu 2-3
nu vienu zodziu laukiu emailo.

"Donatas"  wrote in message news:mep195$m0q$1@trimpas.omnitel.net...

Labas,

planas panasus kaip ir tavo tik ne 2 o 3 vietos (paphos'e viena naktis buvo
labai brangi , tai  parinkau tarpini taska 1 nakciai siaurineje dalyje
Auto esu paemes  per hotels.com partnerius lyg vietine kazkokia cyprusrent
(ar hire) . Gavosi panasi su pilna fransize. Bijau, bet tikiuosi viskas bus
gerai :)

Jei nori tasku esu padares xml navigacijai POI (dar pildau), bet galiu
imesti jei idomu. Tik duok zinoti kokia naudosi, nes N formatu galima
saugoti.

--
-------
Donatas

"paulius_cliff" <paulius_nospam@hell.lt> wrote in message
> taip, labiausia ir itakojo. pasikeiciau dabar I 175eur. gal turit koki
> plana kur lanketes, ty vistiek planuoju nesedet vietoj.
>
> "qwerty"  wrote in message news:meor2m$haq$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Sezonas turbut itakojo. Buvo gruodzio pirma savaite.
>
> "paulius_cliff" <paulius_nospam@hell.lt> wrote in message

>>> mokesciu). Su visais draudimais. Oro uosto mokescio kazkokio kaip ir