Tema: Re: Lankytinos vietos Kipre
Autorius: paulius_cliff
Data: 2015-03-23 12:44:06
plius turbut  nuomavai low season.
as skaiciuoju siap, jei imant su full-emty (extra 20eur) , imant papildomai
kad ir draudima is rentalcar'su (50eur) (ko pasekoje visi isaldymai ir proto
knisimai pacioj nuomoj paiman ir grazinant), gaunasi dar ir brangiau tam
paciam auto..

"qwerty"  wrote in message news:meok19$bsn$1@trimpas.omnitel.net...

Nuomuota is SIXT per rentalcars. Papildoma draudima per tuos pacius
rentalcars pirkau, nes tiesiai is sixt gal 2x brangiau. Tiesa to pasekoje
sixt'as papildomai uzsalde 500eur.
Full - empty variantas (kito deja nebuvo) kainavo apie 80eur. Tame tarpe
kuras, uzpylimo mokestis ir turbut oro uosto mokestis.