Tema: Re: REQ: Lankytinos vietos Kipre
Autorius: Donatas
Data: 2015-03-16 15:31:18
Sena (metu) istorija, buvau ir cia "paverkes" :), tokia vietine Italu
Locauto  dvigubai paeme (emiau per economycarrenal) , buvo rezervuotas
ekonominis auto, ikiso nauja Polo (tipo tas pats ekonominis -  uz ta pati )
, uzdejo zveriska draudima, nors rezervuojant buvo ir taip sudetos visos
full opcijos, zodziu gavosi apie 200 eu dar pliusas prie 200eu (sutartis
pusiau italiska buvo , tai ,aisku, neviska supratau - patirtis uz tai
dabar:) ).
Grizus pradejus aiskintis - nelabai ka galejo padeti ir EU vartotoju teises,
pasake, kad ne tu vienas ir ne paskutinis, o ten uzklausos kaip i juoda
skyle.
Tiesa, be manes cia lyg bzik turejo  panasiai - italai gudrus , moka paimti
pinigus :)

--
-------
Donatas