Tema: Re: Lankytinos vietos Kipre
Autorius: paulius_cliff
Data: 2015-03-21 11:16:09
laba, skendu geguze, tai jei turesi kokiu pastabu brukstelk:) paulius @
sedum.lt keliones plana,
as nakvynes dalinsiu I 2dalis manau, ty 3naktis nakvosiu larnakoj , kitas
papose, kad maziau vazineti reiktu,
skrendu ryanair, masina jau rezervinau uz brangiai , bet su full-full, ir su
0line francize is sixt...uz 190eur. (su pilnu baku perkant sumoki uz kura ir
dar kaip jiem patinka 20-50eur uz servisa, jei neisvazineji, tada isvis
prarandi. )
is esmes esu rades kazkokia vietine nuoma su tuo paciu uz apie 160 eur. tai
sita klausima dar spresiu.
ty emiau is oro uosto, realiai, tik kiek iznau oro uoste taikomas 20eur oro
uosto mok. tai kadangi atkrendu diena
auto galima imti ir is ofiso, tik nepatogu grazinti. dar svarciau varijanta
auto grazinti pafose ankciau, ir vietoj imti koki motoroleri. tik reik
apgalvot nuvykima I oro uosta nakti, nes taksai nepigus :)

"Donatas"  wrote in message news:me9bk2$eue$1@trimpas.omnitel.net...

po visu bookingu iki isvazavimo nieko ir nedarai kaip tik siurbi informacija
apie ten kur vyksi :) tripadvisor  - naudojamas.
Aciu, paieskosiu LM.

--
-------
Donatas