Tema: Re: Lankytinos vietos Kipre
Autorius: benamis
Data: 2015-03-16 16:23:34
Na jo, taip atostogu nuotaika gali ir sugadint.... Rezervuojant tos visos
sudetos varnos, tai cia tarpininko siulomi draudimai, kai I vieta
nuvaziuoji, gauni plika masina be jokiu draudimu.

As emiau viena is pigiausiu variantu, tai gavau is firefly. Pries mane
esanti lietuvi pramete nes nepavyko rezervo ant kreditkes uzdet, antra
norejo irgi praspirt, bet tas sako braukyk korta, turi nuskaityt. Na ir visu
nuostabai stebuklingai pavyko nuskaityti. Man jau nebekniso proto... Kiek
girdejau besitvarkydamas dokus tam pirmam lietuviui panasiai kaip ir tau +
keli simtai eur pakainavo tas malonumas.

"Donatas"  wrote in message news:me6lv6$4si$1@trimpas.omnitel.net...

Sena (metu) istorija, buvau ir cia "paverkes" :), tokia vietine Italu
Locauto  dvigubai paeme (emiau per economycarrenal) , buvo rezervuotas
ekonominis auto, ikiso nauja Polo (tipo tas pats ekonominis -  uz ta pati )
, uzdejo zveriska draudima, nors rezervuojant buvo ir taip sudetos visos
full opcijos, zodziu gavosi apie 200 eu dar pliusas prie 200eu (sutartis
pusiau italiska buvo , tai ,aisku, neviska supratau - patirtis uz tai
dabar:) ).
Grizus pradejus aiskintis - nelabai ka galejo padeti ir EU vartotoju teises,
pasake, kad ne tu vienas ir ne paskutinis, o ten uzklausos kaip i juoda
skyle.
Tiesa, be manes cia lyg bzik turejo  panasiai - italai gudrus , moka paimti
pinigus :)

--
-------
Donatas