Tema: Re: Lankytinos vietos Kipre
Autorius: qwerty
Data: 2015-03-23 10:48:41
Nuomuota is SIXT per rentalcars. Papildoma draudima per tuos pacius
rentalcars pirkau, nes tiesiai is sixt gal 2x brangiau. Tiesa to pasekoje
sixt'as papildomai uzsalde 500eur.
Full - empty variantas (kito deja nebuvo) kainavo apie 80eur. Tame tarpe
kuras, uzpylimo mokestis ir turbut oro uosto mokestis.