Tema: Re: Reikalingas marsrutas Kalifornija
Autorius: Invertuota panda
Data: 2014-09-06 21:36:14
On Fri, 05 Sep 2014 20:42:25 +0300, panda wrote:

> Page - Vegas dienas, manau, deliociau daug maz kaip surasei, nors jei
> norisi ne konvejerio ir pvz Bryce patinka, tai galima ir pora dienu ten
> pabuti bei pvz Zion palikti kitam kartui - vistiek visko galutinai
> neapziuresi. As pvz Yosemitej buvau 3 kartus ir pasitaikius progai
> vaziuosiu ir ketvirta. Tiesiog grazu ir tiek...

As kazkaip linkstu uzsirezervuot viesbucius is anksto. Labai jau nesinori
susigadint nuotaika uzsirovus ant ko nors levo bei apskritai krust
smegenis ieskant. Todel bryce/zion reiks susideliot is anksto.

> I hooveri patogu ziureti pakeliui i Grand Canyon, o ne atskirai vazineti
> - nebent kelionei i GC kazka specifinio numates. Gerai ryte virs
> hooverio atrodo eile helicopteriu vienas paskui kita - nes is vegaso
> visi skrenda GC ziureti. tiesa, jei domina GC Skywalk tai ten irgi
> indenu zemes - situacija panasi kaip su Antelope Canyon.

I GC vaziuosim is Williams pakeliui i Page. Tiksliau pro ji pravaziuosim,
kiek suprantu ten apart pavepsojimo daugiau ner ka labai veikt. Norint
leistis reiktu labai is anksto bukint ten trobeles tarpiniam
pernakvojimui.

Merci, supratau. Reiks pagurglint.

--
kthxbai.