Tema: Re: Reikalingas marsrutas Kalifornija
Autorius: panda
Data: 2014-09-02 19:08:55
Is anksto pranesu, kad Antelope Canyon priklauso indenu rezervatui, tai
tenka sumoketi 10$ uz ivaziavima i aikstele ir + 25$ nuvezima dzipu i ivykio
vieta. America The Beautiful pass'as negroja.

Kaip varianta siulyciau LA - Joshua Tree - Vegasas per viena diena daryti
(vaziavimo daug, bet Joshua Tree nera ta vieta, kur daug bastytis pesciom
reikia ir pan). Tada po atAtinkamo dienu skaiciaus Vegase siulau ryte
vaziuoti per Hoover Dam'a iki Grand Canyon Village. Tusayan'e pasiimti
skrydi malunsparniu jei domina (rekomenduoju - man uz tai procentukai eina).
Tame paciame Tusayane ir nakvoti galima, paziurejus saulelydi GC, nes pigiau
nei paciam GC Village. Tada sekancia diena galima praleisti prie GC, o pvz
vakare vaziuoti iki Page. Is ryto paziurejus Antelope Canyon, po pietu
pasieksi Bryce. Bryce ir Zion sudeliojus laikus pagal nora (as daugiau
skirciau Zion, ypac jei vaziuojama rudeni) siulau kazkurios dienos vakare
pasiekti Vegasa. Is Vegaso anksti ryte isvaziavus i Death Valley vakare
galima nakvoti Lee Vinning, kuris bus prie pat ivaziavimo i Yosemite.
Sekancia diena tada is ryto tiesiai i Yosemite, o vakare jau nakvoti pagal
poreikius - kazkur link SFO, nors mums pavyko ta pati vakara pasiekti ir
Napa Valley bei apsistojus vienam is vynuogynu neblogai pavakarieniauti
(tiesa, biski hardcore buvo, bet taip jau gavosi, kad del jetlago keldavomes
5 ryto :). Jei preference yra gamta, tai SFO vienos dienos uztenka, nes
nemanau, kad china town'ai ir pan guide'u rekomenduojamos vietos padarys
ispudi... Aisku, jei norit plaukti i Alcatraza tai daugiau laiko reikes.
Monterey - Santa Barbara gaunasi labai daug vairavimo bet doable - mes is
ryto isvaziave su pora netrumpu sustojimu pries saulelydi jau buvom
Barbaroje.
Sudejau cia IMHO is savo patirties, bet gal rasi ka naudingo.

"Invertuota panda"  wrote in message

On Mon, 01 Sep 2014 23:13:31 +0300, Lcd wrote:

> 20 dienų be problemų.
> Tiesiog nereikia leisti laiko Los Andželui. Be to nėra tikslo visą 1
> kelią važiuoti.

Na man niekaip neiseina. LA zadu buti tik pati minimuma, pirma diena po
nusileidimo, kad aklimatizuotis ir kiek atsikratyt jetlago. O tada
praktiskai konvejeris:
su tarpine nakvyne prie havasu ir joshua tree NP iki williams, tada
sekancia diena tiesiog pravaziuot pro Grand Canyon i Page, ten diena
Antelope Canyon, tada kelione i Bryce, diena ten, tada kelione i Zion,
diena ten, tada kelione i Las Vegas, diena ten, tada taip ant greicio
per Death valley ir yosemite su nakvyne kazkur apie mammoth mt. ir kita
nakvyne kokius 100km iki SFO. Tada kelione iki SFO, dienos likutis ten +
sekanti pilna diena. Po to hwy #1, nakvojant monterrey ir santa barbara.
Tada naktis LA ir kita diena lektuvas. Psio.
Jei bandyt Monument valley, arch ir canyonlands tai reiktu dar kokiu 4
papildomu dienu. Kuriu deja ner.

--
kthxbai.