Tema: Re: Reikalingas marsrutas Kalifornija
Autorius: panda
Data: 2014-09-03 01:04:23
Is to, ka surasei lankomu objektu sarase, jei neklystu, vienintelis Antelope
nepatenka po America The Beautiful pass'u. I visus kitus, ypac tuos kur
surasei paskutiniam poste tikrai galios. Nusipirksi pass'a pirmam aplankytam
National Parke.
Del Page daug nepatarsiu - be Antelopes daugiau nieko nemaciau, neskaitant
kazkokio apynormalio meksikietisko restorano pietums. Capitol Reef irgi
nebuvau.
Mall'u Vegase yra - ziurint, ko ieskoma - rubu, daiktu, elektronikos.
Parduotuviu yra vos ne kiekvienam didesniam viesbutyje - kaip antai Caesars
Palace, Venetian ir pan, strip'u toliau pavaziavus yra Premium Outlet
Mall'as. Premium Outlet turi ir daugiau parduotuviu po Kalifornia ismetytu -
Vegase tikriaus vienas maziausiu. Elektronikai daug pasirinkimo be Fry's ir
Best Buy nebus (aisku, neskaiciuojant prakasto obuolio).

"Invertuota panda"  wrote in message

On Tue, 02 Sep 2014 19:08:54 +0300, panda wrote:

> Is anksto pranesu, kad Antelope Canyon priklauso indenu rezervatui, tai
> tenka sumoketi 10$ uz ivaziavima i aikstele ir + 25$ nuvezima dzipu i
> ivykio vieta. America The Beautiful pass'as negroja.

Na taip, teks susimoket. Beje, gal zinai be ilgu gurglinimu ar tas pass
Zion, Bryce, Grand canyon, Death valley, yosemite joshua tree galioja?

> Kaip varianta siulyciau LA - Joshua Tree - Vegasas per viena diena
> daryti (vaziavimo daug, bet Joshua Tree nera ta vieta, kur daug bastytis
> pesciom reikia ir pan). Tada po atAtinkamo dienu skaiciaus Vegase siulau
> ryte vaziuoti per Hoover Dam'a iki Grand Canyon Village. Tusayan'e
> pasiimti skrydi malunsparniu jei domina (rekomenduoju - man uz tai
> procentukai eina).

Na as jau uzsibukines Page hoteli konkreciom dienom be cancelinimo
galimybes. Ten toj subinej spali kazkaip napriazhonke, o miegot purvinam
motely kazkaip nesinori. Plius pacioje pradzioje nenoriu vaziuot
lemejardu kilometru, manau popiet del jetlago bus lomkes.

Lasvegas busiu tik viena pilna diena ir tik todel, kad pailset normaliam
viesbutyje po visu tu dykumos moteliu. Na ir nusipirkt gal ka, jei ten
buty mallu su padoriom kainom.

> Tame paciame Tusayane ir nakvoti galima, paziurejus saulelydi GC, nes
> pigiau nei paciam GC Village. Tada sekancia diena galima praleisti prie
> GC, o pvz vakare vaziuoti iki Page. Is ryto paziurejus Antelope Canyon,
> po pietu pasieksi Bryce. Bryce ir Zion sudeliojus laikus pagal nora (as
> daugiau skirciau Zion, ypac jei vaziuojama rudeni) siulau kazkurios
> dienos vakare pasiekti Vegasa. Is Vegaso anksti ryte isvaziavus i Death

Panasiai ir bus. Ten ties Page daugiau ner ka veikt? Nes ten noriu ar
nenoriu, bet jau nuspresta busiu 2 naktis. T.y. viena diena antelope
plius gal kazkur pasiziuret i vandeni bei uztvanka (sako ne ka labai
prasciau uz turistu apsesta huveri).

Po to anksti ryte galima bus maut i bryce. Kol kas tik nenusprendziau kur
geriausia prie bryce pernakvot. Ten kol kas planuose praleist tos dienos
likuti ir sekancia diena. Bet kaip variantas butu galima sekancia diena
pamaut capitol reef. Tik nesu tikras ar realistiska tais keliais ir ar
verta, ten panasu butu kokie 400km i abu galus.

> Valley vakare galima nakvoti Lee Vinning, kuris bus prie pat ivaziavimo
> i Yosemite. Sekancia diena tada is ryto tiesiai i Yosemite, o vakare jau
> nakvoti pagal poreikius - kazkur link SFO, nors mums pavyko ta pati
> vakara pasiekti ir Napa Valley bei apsistojus vienam is vynuogynu
> neblogai pavakarieniauti (tiesa, biski hardcore buvo, bet taip jau
> gavosi, kad del jetlago keldavomes 5 ryto :). Jei preference yra gamta,

5 ryto gali nesigaut, vistik atostogu nesinori paverst katorga.

> tai SFO vienos dienos uztenka, nes nemanau, kad china town'ai ir pan
> guide'u rekomenduojamos vietos padarys ispudi... Aisku, jei norit
> plaukti i Alcatraza tai daugiau laiko reikes. Monterey - Santa Barbara
> gaunasi labai daug vairavimo bet doable - mes is ryto isvaziave su pora
> netrumpu sustojimu pries saulelydi jau buvom Barbaroje.
> Sudejau cia IMHO is savo patirties, bet gal rasi ka naudingo.

America the beatiful passo iki siol kazkaip niekur nemaciau, tai naudingo
tikrai radau :)

--
kthxbai.