Tema: Re: Reikalingas marsrutas Kalifornija
Autorius: Lcd
Data: 2014-09-01 23:13:32
9/1/2014 11:05 PM, Invertuota panda rašė:

> Jei tik 20 dienu ir varys minetu marsrutu, tai greiciausiai neuzteks
> laiko.
>
> As kaip tik susideliojau tokia pat kelione 20-iai dienu. Tai monument
> valley, arch canyon ir bei canyonlands banaliai nebesigauna. Nesigauna ir
> San Diego, pro Death valley ir yosemite teks paskubom pravaziuot tik
> trumpam stabtelint. Ir tai atrodo, kad priplanavau pernelyg daug
> vaziavimo.

20 dienų be problemų.
Tiesiog nereikia leisti laiko Los Andželui. Be to nėra tikslo visą 1
kelią važiuoti.
Iš miestų: SF - 1,5 dienos reiktų (tik parkavimo klausimą reikia iš
anksto išspręsti).
San Diegas smagu, bet gamtiniai objektai daug įspūdingiau.
Las Vegas - 2 vakarai (dieną, mano nuomone, nykoka).

Bryce (!!), Grand canyon, Zion, Page, Canyonlands (!!), Dead Horse state
park - must see.
Arkos ok, bet jei rinktis, manau, Canyonlands Isle in the Sky - žymiai
įspūdingiau.