Tema: Re: Reikalingas marsrutas Kalifornija
Autorius: Invertuota panda
Data: 2014-09-02 01:31:19
On Mon, 01 Sep 2014 23:13:31 +0300, Lcd wrote:

> 20 dienų be problemų.
> Tiesiog nereikia leisti laiko Los Andželui. Be to nėra tikslo visą 1
> kelią važiuoti.

Na man niekaip neiseina. LA zadu buti tik pati minimuma, pirma diena po
nusileidimo, kad aklimatizuotis ir kiek atsikratyt jetlago. O tada
praktiskai konvejeris:
su tarpine nakvyne prie havasu ir joshua tree NP iki williams, tada
sekancia diena tiesiog pravaziuot pro Grand Canyon i Page, ten diena
Antelope Canyon, tada kelione i Bryce, diena ten, tada kelione i Zion,
diena ten, tada kelione i Las Vegas, diena ten, tada taip ant greicio
per Death valley ir yosemite su nakvyne kazkur apie mammoth mt. ir kita
nakvyne kokius 100km iki SFO. Tada kelione iki SFO, dienos likutis ten +
sekanti pilna diena. Po to hwy #1, nakvojant monterrey ir santa barbara.
Tada naktis LA ir kita diena lektuvas. Psio.
Jei bandyt Monument valley, arch ir canyonlands tai reiktu dar kokiu 4
papildomu dienu. Kuriu deja ner.

--
kthxbai.