Tema: Re: Reikalingas marsrutas Kalifornija
Autorius: panda
Data: 2014-09-04 10:47:01
Taip - is esmes viskas pigiau. Jei nera sale ar kokiu deal'u (o dealai buna
tokie, kad pvz aukoji 5$ for children charity ir gauni 30% nuolaida viskam
parduotuveje) tai bent jau dazniausiai bus USD vs EUR skirtumas. As jau
ismokau skristi su hand luggage only ir grizti bent vienu pilnu lagaminu,
nors nesu kazkoks shopping addict'as. Daugiausia, bent jau man, susitaupo
ant vaiku brandiniu smutkiu.
Bet yra niuansu - sakykim, Hugo Boss kostiuma europoje gali rinktis betkur
ir is daug modeliu ar pan, o USA daug kur rasi siutus ant to pacio arklio
modelio (unless you know were to go for shopping). Jei domina premium
brandai ar kazkas i ta puse arba business stiliaus rubai, tada Las Vegase
ziurekit mall'us viesbuciuose - Caesars Palace, Venetian ir pan. Hilfiger,
Ralph Lauren ir pan stiliaus apdarus smarkiai pigiau bus imti kazkuriam is
tu Premium Outlets ar pan vietoje. Ju yra nemazai pametyta, tai gali
pasiziureti, kas pakeliui. Vienas yra Las Vegase pavaziavus Strip'u toliau
uz Mandalay Bay viesbucio, bet is tu kiek maciau, geriausias buvo:
Camarillo Premium Outlets®
740 E. Ventura Boulevard
Camarillo, CA 93010
(805) 445-8520
Ji realiai gali palikti vienai is paskutiniu dienu, grizinejant jau i LA
(jei nevaziuoti pakrante, jis bus pakeliui is Santa Barbara i LA).

"Invertuota panda"  wrote in message

On Wed, 03 Sep 2014 01:04:23 +0300, panda wrote:

> Is to, ka surasei lankomu objektu sarase, jei neklystu, vienintelis
> Antelope nepatenka po America The Beautiful pass'u. I visus kitus, ypac
> tuos kur surasei paskutiniam poste tikrai galios. Nusipirksi pass'a
> pirmam aplankytam National Parke.

Tada liuks.

> Mall'u Vegase yra - ziurint, ko ieskoma - rubu, daiktu, elektronikos.

Seip nieko labai rimto neieskom. Skudurai kiek suprantu USA pigesni nei
europoje, tai gal pasidairytume.

--
kthxbai.