Tema: Re: booking.com kainos
Autorius: ROOTS
Data: 2014-09-05 13:13:01
nu mums patiko ta vieta :) bet patiko tuom kad ten buvo vesuma, pavesis,
saunu buvo prasieit tuo tuneliu ir ten kitam gale ta toki zalia
upeli/ilankele rast. Na ir mes kazko tokiop stebuklingo nesitikejom, tai
veita suejo normaliai, kaip ir kitos :)
Vat drugeliu sleni aplankem ir nusivylem. Nes ten nieks neveike, nu ok ne
drugeliu sezonas, bet as mielai buciau pasivaiksciojes tais mediniais
takeliais, bet viskas uzdaryta buvo.

On 2014-09-05 11:48, ROOTS wrote:
> O mum Rode labai patiko,

Tai ir mums labai patiko Rode. Tiesiog, Seven Springs parinkau kaip
analogiją minimam atvejui, kai lūkesčiai dėl reklamos būna pernelyg
išpūsti. O dėl to, jog skirtingiem žmonėms patinka skirtingi dalykai,
irgi tiesa. Anyway, aš ten ne vienas buvau ir niekas pernelyg ta vieta
nesusižavėjo.