Tema: Re: booking.com kainos
Autorius: Edo
Data: 2014-09-03 12:20:59
Mašinos nuomotis tai tikrai nelabai verta, nebent vienai-dviem dienom.
Bet visai patiko neurbanizuota vakarinė salos pakrantė. Ten keliai
žiauroki gali būti, geriau imti Suzuki 4x4. Vietinių įžymybių tikrai
nelabai daug, bet ramioms atostogoms ten visai gera vieta. Yra smėlėtų
paplūdimių visai netoli Kos miestelio (šiauriau). Mes gyvenom pačiame
Kose mažame viešbutyje, tai maisto netrūko - aplinkui buvo ne vienas
geras restoranėlis nu ir pakenčiamų greito maisto zabiegalkių. Į pliažus
važiavom dviračiais - netoli, patogu, nėra kalnų. Aš asmeniškai kažką
netoli Koso ir bandyčiau rinktis (Lambi (ar Lampi?) apylinkėse). Piečiau
miesto pliažai akmenuoti. Nu ir kadangi jau nebus labai karšta labai
rekomenduoju nepraleist išvykos į Nisyros.

E.