Tema: Re: booking.com kainos
Autorius: CodeC
Data: 2014-08-29 09:44:30
On 08/29/2014 09:40 AM, Doncius wrote:
> Buvau pries pora men. Toks seimyninis viesbutis, su vaikais pats tas.

tai va to ir bijau, kad ten bus sirsalynas - vaiku darzelis. varom
dviese be vaiku, realiai noretusi ir kitu kuo maziau sutikti ta savaite
:) gal dar kazka verto demesio zinai ar is artimo pazystamu rato esi
girdejes?

> Maistas geras, keli restoranai vakarienei (bet graikiskas geriausias),
> gultu pakankamai, baseinai normalus, kambariuose kondicionieriai, wifi
> yra - bet mokamas. Prie juros krantas akmenuotas, bet gultu yra daug.
> All in, tai uz nieka moket nereikia (aisku pasiema uztata uz
> ranksluoscius, kondiskes pulteli - bet isvaziuojant grazina, kaip ir
> visur).

sita visa kaip ir normaliai. nieko geriau nerasiu, tai sita ir imsiu
turbut, nes ryanair bilietus keisti jau nelabai gaunasi i kazkur kitur...

p.s. kazkokiom papildomom paslaugom naudojotes ar ne? masazas ir pan?