Tema: Re: booking.com kainos
Autorius: Doncius
Data: 2014-08-29 09:40:28
Buvau pries pora men. Toks seimyninis viesbutis, su vaikais pats tas.
Maistas geras, keli restoranai vakarienei (bet graikiskas geriausias), gultu
pakankamai, baseinai normalus, kambariuose kondicionieriai, wifi yra - bet
mokamas. Prie juros krantas akmenuotas, bet gultu yra daug. All in, tai uz
nieka moket nereikia (aisku pasiema uztata uz ranksluoscius, kondiskes
pulteli - bet isvaziuojant grazina, kaip ir visur).

"CodeC"  wrote in message news:ltp6ne$k74$1@trimpas.omnitel.net...

On 08/29/2014 08:40 AM, Doncius wrote:
> Kipriotis Village Resort.

gal pats buvai? jei taip, gal gali parasyt trumpa atsiliepima, kas kaip,
kas patiko, kas nepatiko?
wifi yra/veikia? maistas skanus? del gultu prie baseino/juros kovot
nereikia? uz kiekviena shudnieni moket papildomai reikia ar ne?

buvau sita ir pats nusiziurejes, bet komentarai tai nera labai
ikvepiantys ir ivertinimas tik 6.8/10. turiu atsiliepima gyva apie 5*
"Michelangelo Resort & Spa", kur pagal viska turi but afigienai ir
shustrai ir kaina dar beveik 2x nei Kipriotis, bet kaip sake, tai ten
maks 3*, o siaip tai "fucking terrible" nuo a iki z. o jau norejau
bookintis. todel visokiu minciu kyla...