Tema: Re: booking.com kainos
Autorius: CodeC
Data: 2014-09-01 10:19:45
nu tai nebutinai viesbuti, bet plikas namelis ar kambarys be aptarnavimo
irgi netinka. as per atostogas megstu be rupesciu laika leist. skaniai
ir sociai pavalgyt kelis kart per diena irgi neatsiejama viena
pagrindiniu atostogu daliu. viesbuciu buna adult only, kur vaikus tik
nuo 16 metu leidzia, bet kazkaip sunkiai su tokiais Kos'e...
viesbutis gerai, nes buna geras baseinas, isvalo kambarius, pakeicia
visokius purvinus ranksluoscius. kur normalesnis tai dar buna visokios
gyvos muzikos vakarais. self catered tai nebent porai dienu vietoj
lietuvoj prie kokio ezero nulekt pabut.
all inclusive tai man nereikia, bet jei visai nera ka est vietoj tai
irgi shudas. gal porai dienu kurnors isvarysiu su dviraciu ar auto, bet
siaip ten tam Kos'e ner ka veik daugiau, apart valgymu, deginimusi,
maudymusi ir pan. todel pagrinde laikas bus praleistas viesbuty ir
aplink ji. to ir varau.