Tema: Re: booking.com kainos
Autorius: CodeC
Data: 2014-09-04 22:01:47
nu as nuo mazens ir vaikstau kartu ir dviraciu kartu vazineju su savo
vaikais. dukra budama 4.5m numindavo su manim dviraciu 10km. bet
pavargdavo taip, kad daugiau ta diena nieko nebereikdavo. dabar (6m
beveik)numina apie 15km, bet irgi jau jauciasi, kad daugiau nereik.
peskom nueinam 6-8km per karta (grubiai pusdieni su pertraukelem,
pavalgymais ir pasedejimais) neskubedami. 18km tai jau tikrai pereboras
butu. ir ne tik vaikui. pats su dvirka be didesniu problemu per karta po
100km numinu, aisku pavargstu, bet judet ir man ir mano vaikam nera
naujiena. tai cia kad nebutu vist vienas kitoj barikadu pusej :) 18km
vaikui peskom tikrai yra daug ir jeigu dar skubant, tai savsiem is
kosmoso srities. as sparciu zingsiu eidamas 7km nueinu per 50minuciu.
bet jau tikrai einu taip, kad butu be sansu spet sesiameciui. tai sulig
kiekvienais sekanciais 7km tempas tik letetu. sakykim vienas nueiciau
18km per kokias 3h. aisku butu kur kas blogiau nei numynus 100km
dviraciu. as bandau sugalvot, per kiek laiko realu nueit peskom 18km 6m.
vaikui. 6-8 valandas? zjb...