Tema: Re: Dviratis pajuryje
Autorius: S54
Data: 2014-07-22 13:41:34
tavo dujine virykle kenkia gamtai, nes isskiria CO2

"nnn"  wrote in message news:lqgjbo$u2i$1@trimpas.omnitel.net...

> [...]
30% pajuryje esanciu zmoniu apie toki "dviratininka" pagalvotu, jog mato
dviraciu vaziuojanti idiota (svelniai tariant).

Na zinok niekaip nesuvokiu tamstos "idioto vardo" reiksmes ???
Na vaziuoju as su kuprine ir manta su dviraciu pajuriu anksti ryte, nera ten
jokiu zmoniu...
Pasimaudydamas nuvaziuoju sakykim 20km.
Kas cia negerai ???
Kam as kliudau ?

analogas, antra - kenkia gamtai, trecia - kenkia dviraciui, ketvirta,
net jei dviracio visai ne gaila, nes jis pvz. nuomotas, tai daryti
turetu drausti visos dviraciu nuomos kontoros.

Dvirastis mano ir su juo jau N metu keliauju.
Kas ten tam dviraciui atsitiks ???
Ka ten tai gamtai kenkia ???
Gal tu ant grandines pili tepala, kad jis varvete varva ir gamtai kenkia ???
nes pas mane pvz. grandine su skudureliu valoma, ji tik riebi, bet na ant
tiek, kad is jos kazkas varvetu !!!
Grynai nesamones kalbate tamsta !!!

Jei tu iprates atostogas leisti kambaryje su dusu ir placia lova ir su
slepetemis vaikscioti i kabaka pietauti, tai tada nedejuok, kad atostogos
tau nemazai kainuoja !!!
As atostogauju su dviraciu su palapine ir su savo dujine virykle, kuprineje
ir tai man nieko nekainuoja, tik sportas ir sveikata !

Klausimas kilo tik del to, ar gali mane kazkas tipo sustabdyti ir
nubausti...?