Tema: Re: Dviratis pajuryje
Autorius: Justas M.
Data: 2014-07-19 03:11:58
Kazka grybauji... Jei zmoniu nedaug (kas, kiek pamenu, ne retas atvejis jei
esi ne Palangoj ar kitoj populiarioj pajurio siknaskylej), tai su dviraciu
trukdytum lygiai tiek (ar maziau), nei apsimyzusi suni atsivede verslininkai
ar nuorukas metantys penkiolikiniai.

Pats turbut nevaziuociau (nors esu vaziaves), nes nepatogu. Bet tragedijos
tame nematau jokios. Jei tik nevaziuoji ant galvu ir elgies protingai.

"Bronco"  wrote in message news:lqbd9k$fm0$1@trimpas.omnitel.net...

> Taip, dviraciui tai nera geris. Bet jei nevolioti ant smelio tai
> pakenciama.

Q:Nežinau ką reiškia tas "pakenčiama", bet dviračio grandinei ir
žvaigždėms tai, principe, yra spartesnės mirties nuosprendis.

A: O jei pvz grandine ir zvaigzdes px ?

> Kuom gamtai kenkia tai tikrai galetum paaiskinti. Man kazkaip sugalvot
> neiseina.

Q: Tepalai. Smėlis limpa prie žvaigždžių ir grandinės, paskui krenta atgal.
Taip, tai ne BP gręžimo platformos susprogimo lygio žala, bet ji vis
tiek yra. Antras dalykas, jog po tokio pasivažinėjimo ir smėlio daugiau
iš pajūrio išneši.

A: ...nes juk pries kiekviena vaziavima isterlioji visa dvirati sintetine
alyva...ir vaziuodamas palieki "trail'a" kur bebutum. O smelio turbut
daugiau isnesi smeletose tapkese, nei ant dviracio

> Vaziuojama smeliu, grandine juroj neplaunama.

Q: Visi stengtųsi "neplaut", bet banguojant ne visiems tai pavyktų.
A: Tai reiskia fprincipe vaziuot negrazu, nes grandines gaila ?