Tema: Re: Dviratis pajuryje
Autorius: Bronco
Data: 2014-07-18 20:49:55
On 2014-07-18 18:54, CodeC wrote:
> tai vat mano nuomone, reiktu pravaziuot kokiam tukstanciui dviraciu
> 100km pajuriu, kad jie padarytu bent puse tiek zhalos, kiek padaro
> vienas vandens motociklas per penkias minutes.

Yra tiesos tamstos žodžiuose. Na o bet tačiau, vandens motociklas, jei
teisingai eksploatuojamas ir nenusižengia ten visokioms vandens
transporto taisyklėms, ir naudojamas teisingoje vietoje ir pagal
paskirtį, jis formaliai nieko nepažeidžia ir niekam netrukdo. 1000-is
dviratininkų, gi, lekiančiu pajūriu žmonėms per galvas, yra šioks toks
užribis. Nesupraskite mane klaidingai, aš pats dviratininkas, bet
važinėjimo palei jūra dviračiu, kur vaikšto žmonės su vaikais, tikrai
nepateisinu. Ir pats nenorėčiau žingsniuodamas pajūriu dar su nerimu
dairytis ar koks dviratininkas neatvaro iš galo.