Tema: Re: Dviratis pajuryje
Autorius: Bronco
Data: 2014-07-18 18:00:44
On 2014-07-18 13:12, Ozas wrote:
> gal nereikia taip kategoriskai, kad gamtai kenkia...ir istatymas nezino
> "peciuju zonos analogo".
>
> Klausimas kaip norminiai aktai tai apibrėžia.

Atvirai pasakius, tai ant tiek kvailas sumanymas, jog ieškoti kokie
teisės norminiai aktai tai draudžia, aš tiesiog tingiu. O gal tokių
niekas iš viso nesukūrė. Paprastai pakanka sveikos nuovokos taip
nedaryti, nes visko įstatymuose nesurašysi.

Pvz. Olandijoje dviratininkai pajūryje malasi dešimtimis tūkstančių, bet
dar nemačiau anei vieno, važiuojančio pačiu pajūriu, t.y. smėliu palei
vandenį. Visi dviračius tvarkingai palieka kopų prieigose.