Tema: Re: Dviratis pajuryje
Autorius: Bronco
Data: 2014-07-20 23:48:38
On 2014-07-20 16:22, nnn wrote:

> [...]
> Kas cia negerai ???
> Kam as kliudau ?
>

> Dvirastis mano ir su juo jau N metu keliauju.
> Kas ten tam dviraciui atsitiks ???
> Ka ten tai gamtai kenkia ???
> Gal tu ant grandines pili tepala, kad jis varvete varva ir gamtai kenkia ???
> nes pas mane pvz. grandine su skudureliu valoma, ji tik riebi, bet na ant
> tiek, kad is jos kazkas varvetu !!!
> Grynai nesamones kalbate tamsta !!!
>

> As atostogauju su dviraciu su palapine ir su savo dujine virykle, kuprineje
> ir tai man nieko nekainuoja, tik sportas ir sveikata !

Labai įdomus pasakojimas apie TAVO pomėgius ir įpročius. Važiuoji anksti
ryte, grandine valai skudurėliu, tepalo nepili, tiesiog pavyzdinis
turistas! Malančius! Bet, matai, aš kalbėjau ne apie TAVE konkrečiai, o
apie situaciją aplamai. Deja, bet ne visi taip elgiasi, o jei elgtųsi,
gal tikrai nieko baisaus.

> Klausimas kilo tik del to, ar gali mane kazkas tipo sustabdyti ir
> nubausti...?

o.law grupse klausk, gal ten kažkas netyčia ką nors papasakos. Man tokių
klausimu iki šiol nekilo, tai ir nesidomėjau. Bet intuicija sako, jog
sumanymas abejotinas. Lygiai tas pats ir tave patį neramina, kitaip
neklausinėtum čia.