Tema: Re: Dviratis pajuryje
Autorius: S54
Data: 2014-07-22 13:40:41
px, vazineju n metu pajury (tusciose vietose, ne zmonem per galvas)
nieko tai grandinei nepasidare, nors smelio papuola.

Tepalai nuo zvaigzduciu ? O nieko kad mazuto tonos guli toj pacioj pakrantej
?

"Bronco"  wrote in message news:lqbd9k$fm0$1@trimpas.omnitel.net...

> Taip, dviraciui tai nera geris. Bet jei nevolioti ant smelio tai
> pakenciama.

Nežinau ką reiškia tas "pakenčiama", bet dviračio grandinei ir
žvaigždėms tai, principe, yra spartesnės mirties nuosprendis.

> Kuom gamtai kenkia tai tikrai galetum paaiskinti. Man kazkaip sugalvot
> neiseina.

Tepalai. Smėlis limpa prie žvaigždžių ir grandinės, paskui krenta atgal.
Taip, tai ne BP gręžimo platformos susprogimo lygio žala, bet ji vis
tiek yra. Antras dalykas, jog po tokio pasivažinėjimo ir smėlio daugiau
iš pajūrio išneši.

> Vaziuojama smeliu, grandine juroj neplaunama.

Visi stengtųsi "neplaut", bet banguojant ne visiems tai pavyktų.

Žodžiu, kvaila diskusija kvaila tema.