Tema: Re: kopimas į Etną
Autorius: donald
Data: 2014-04-02 14:35:42
Pradžioje kažkiek takelių yra iki artimiausių kraterių. Paskui takelių
praktiškai nebėra ir eiti sunkiau.

Kaip sakiau, mes ėjome apie 1,5 val aukštyn nuo Torre del Filosofo link
pagrindinio kraterio ir panašiai atgal, tai sutikome vieną grupelę su vadovu
ir kelis seismologus. Daugiau tokių einančių vienų kaip mes nebuvo. Buvome
liepos gale, tai pats high season'as.

Mes kėlėmės tik su vagonėliais, autobusų neėmėm, lipom patys. Tai apie porą
valandų iki Torre del Filosofo. Kaip suprantu, važiuojant su autobusais
išvis nekažkur palipsi, nes su tuo pačiu autobusu tave išveža žemyn. Nors to
tiksliai nežinau.

Jei kartočiau dabar, tai kelčiausi su pirmais vagonėliais ir kuo anksčiau
lipčiau, nes laiko reikia nemažai. Ir pasirūpink normalia avalyne, geriausia
aukštesniais aulais, nes į žema pribyra tų pelenų. Nežinau, kaip kolega ten
su basutėmis lipo...