Tema: Re: kopimas į Etną
Autorius: Sail
Data: 2014-04-02 11:16:46
Tiesiog elkis proto ribose ir tiek, sveikos nuovokos ten uztenka, kad
neprisidaryti problemu. Nueisi iki tiek, kiek bus fiziskai imanoma ir
viskas.
Dujokaukes su savim juk neimsi, kad listi gilyn kur nors pro sieringus
dumus?

Lavos pavirsiuj as nemaciau, speju ji pasirodo tik per issiverzima. O per
issiverzima sveika nuovoka sako, kad ant virsaus lipti nereiktu. Vistik
nemazi akmenys skraidyti gali.

Kaip minejau patogi silta apranga ir batai butu gerai.