Tema: Re: kopimas į Etną
Autorius: Pi.
Data: 2014-04-02 12:14:14
nerandu dabar  I koki auksti veze. kazkai jauciu, kad ten veza skirtingai,
priklausomai nuo metu laiko ir pan. nes kai mes buvo geguze, tai kelias buvo
kaip tunelis.. sniego pakrasciai didesni uz autobusa vietomis.

"Pi."  parašė naujienų news:lhgk17$jtu$1@trimpas.omnitel.net...

kazkaip galvojau, kad turejai zemelapi ir pagal ji ejai.. nes as buvau tik
ten kur nuveza..bet veze tikrai ne 5 min. o ir zmones iki ten ateidavo
gerokai pavarge.. buvo pakankamai vesu- sniego buvo, siera gerokai jautesi,
dumai ruko.. tikiu, kad buvai kitur.o praejot ta vieta iki kur veza ar
tiesiog ejot kitur?

"Sail"  parašė naujienų news:lhgfpn$fsc$1@trimpas.omnitel.net...

Matai, ten xuj suprasi kuris ten pagrindinis krateris ir kiek ju yra.
Neypatingai geras matomumas del dumu.

Buvau uzlipes iki kazkokiu dideliu krateriu,  pasivaiksciojau aplink kiek
buvo imanoma, o toliau eiti jau buvo be sansu., dumu su siera koncentracija
buvo tokia, kad sugebejau sulaikes kvepavima issokt ant keteros, nuspaust
fotoaparata ir atgal. Be dujokaukes judeti pirmyn buvo nebeimanoma. Nei oro
ikvepti, nei atsimerkti ilgesniam laikui.

Bet patikek, ka ten parodo turistam apacioj, tai isdurimas ir tiek, lyginant
su tuo, ka matai virsuj. Buvo kazkokia skyle rukstanti ir tiek.