Tema: Re: kopimas į Etną
Autorius: Pi.
Data: 2014-04-02 09:23:17
joks ten neisdurinejimas.. ten nuveza prie vieno is mazu krateriuku. kur
siera, dumai ir pan. deda papasakoja kas kaip ir kodel cia vyksta.
o tu tikrai buvai prie pagrindinio kraterio?

"Sail"  parašė naujienų news:lhg9gh$9pa$1@trimpas.omnitel.net...

Ten kur masinos veza, tai turistu isdurinejimas ir tiek, ten nieko nesimato.
Apacioj jau nesimato, nes jau pakankamai aukstai ir oras ko tai neskaidrus,
o krateriu dar nepasiekta. Ten 95% turistu nusifotkina pelenu lauke ir
leidziasi automobiliu atgal.

Visas idomumas, kai uzsilipi virsun. Ten ir dumai, ir krateriai, ir sieros
gabalai, vienzo jei iki virsaus nelipti, tai geriau isvis ten neiti.