Tema: Re: kopimas į Etną
Autorius: donald
Data: 2014-03-31 23:18:44
Iš principo gali kopti ir vienas, niekam ten nerūpi. Nuo autobusų aikštelės
eini per juostas STOP ir viskas. Tik aš abejoju ar vienas pats daeisi iki
pačios viršūnės ( ne iki vieno iš kraterių ). Mes ėjome gal pusantros
valandos į vieną pusę, galo nesimatė ir eiti darėsi gana sunku, nes kojos
giliai klimsta į pelenus. Paskui kopti reikėjo gana stačiai...
Apsisukome ir grįžome, nes buvau su vaikais nors ir dideliais.
Daugiau tokių kaip mes nesutikome. Sutikome vieną grupę, kurios vadovas
rekomendavo mums toliau neiti, bet buvo praignoruotas, ir kažkokių
seismologų grupę su kalnu aparatūros.
Čia buvo prieš 2 metus. Dabar vaizdas bus pasikeitęs, nes pernai buvo
išsiveržimas...