Tema: Re: kopimas į Etną
Autorius: Sail
Data: 2014-04-02 13:26:39
Yra.

Gali buti, kad jie keiciasi del issiverzimu, bet tikrai rasi vinguriuojanti
i virsu. Yra ten tu lipanciu, pramina.

Tiesiog Torre del Filosofo tai vieta, iki kurios uzsikelia statistiniai
matrasininkai. Auksciau jau lipa rimtesni zmones, kuriems nurodymu nereikia,
tad buna ltik enteles, kad at your own risk ir viskas.