Tema: Re: Pagalbos: Poilsine kelione is vokietijos
Autorius: martynas
Data: 2012-06-07 12:16:39
+++

viskas labai teisingai parasyta. ismaisiau visa pasauly per vokietijos last
minut ir jokiu problemu niekada nebuvo. nesu nei karto miegojes aerouoste
ant suoliuko ir nemokejom uz jokia kelione i joki pasaulio krasta zmogui
daugiau kaip 1000eur. uz 14-20dienu su visom islaidom. neskaitant lauktuviu.
(Kuba, Brazilija, Dominika, Balis, Gambija, Malaizija, Meksika).