Tema: Re: Pagalbos: Poilsine kelione is vokietijos
Autorius: Pi.
Data: 2012-06-05 10:39:11
as asmeniskai planuojuosi kelione is anksciau.. zinai salis kur nori
vaziuot.. ieskai internete geru variantu, kai randi ir perki. o toliau vel
taip pat.. planuoji ka ten veiksi, kur ir kaip keliausi, viesbuciai ir pan.
pvz. nesuprantu kaip atvaziuoji i oro uosta nezinodamas kur vaziuosi.. i
norvegija, i tailanda ar brazilija ir pan. skiepai? nekalbant jau apie tai
ka ten veikt.. gulet viesbuty? tai tada nafik ten isvis keliaut? paprastai
jau is namu vaziuodamas zinau kur nakvosiu, kur keliausiu ir su kuo..
automobilis uzsakytas ar vietiniai lektuvo bilietai ant ranku..
bet kiekvienas keliauja kaip jis nori..