Tema: Re: Pagalbos: Poilsine kelione is vokietijos
Autorius: Korke
Data: 2012-06-06 11:28:22
On 2012.06.05 19:44, Toxis wrote:
> vat taip ir gimsta legendos:) agenturom moki ne tu, o vieshbutis moka
> 'atkata', nezhinau, kaip su lektuvo bilietais, bet jauchiu labai
> panashiai. Jei eini pas kelioniu agenta kad jis tau rezervuotu
> vieshbuti, jis sutaipina tavo norima destination'a I koki amadeusa,
> galileo, sabre (na, gerai, europoj 80/90% kad bus amadeus) - tada mato -
> toks ir toks vieshbutis, chaliavnas wifi, 3 km nuo centro, 15% komisiniu
> (basic stafke 10). dazhniausiai gdsuose kainos buna geriausios, nors
> dabar su booking.com ishpopuliarejimu jos labai geros ir ten.
> [...]

taip jau ir matau, kaip viesbucio  klerkas (atmeskim kokius family run,
kur pajamos jam tiesiogiai IR, kad tas savininkas pakankamai IT
advanced) pradeda ten knistis rezervuodamas tau ta kambari uz geresne
tau kaina, isiminedamas ji is bokking.com'ui teikiamo asortimento. O jei
viesbutis ne koks in the middle of nowhere ir rezervacijos vyksta po
keleta per minute. Vien del to, kad tau butu geriau ? Come on ?
Pats bandziau kelis kart, kai norejau prasitest rezervacija ir kalbejau
su paciu savininku Italijoje viesbutuko savininku, sakau matau yra
laisvas periodas tavo viesbucio kambario booking.com'e, man jis
tinka,gal galiu tiesiogiai su tavim suderint? tau nereiks moket jiems %,
as irgi kazkiek sutaupysiu. Sake - zinai, gal rezervuok per ten, nes pas
mus ten taip greitai situacija keiciasi, kad galbut kol as kazka
bandysiu keist, tas kambarys bus kazkam parduotas ir kam paskui man tie
nesusipratimai.

Ir aplamai, autorius nors ir afigenas su aukstaisiais (net dviem ar kiek
ten), bet tai klausimas kaip jis susikalbes paskambines i koki pietu
amerikos viesbuteli, kur pakeles raga pilietis mokes tik hello/tips/good
bye angliskai, o cia pokalbis TELEFONU ir ne oro paklaust. Autorius
atspindi tipiska labai gerai apie save mananti runkeli (su 2
aukstaisiais) kuris nulipes nuo agenturiniu kelioniu bando newsgrupo
pagalba susiorientuoti "kaip cia liaudis uz 800 Eur i Meksika savaitei
pailset nuvaro, o tu jam siulai skambint i viesbuti ? Kai jis net i
kioskeli nueiti pakalbet nezino ar sugebes.