Tema: Re: Pagalbos: Poilsine kelione is vokietijos
Autorius: Dede_Pranas <dedepranas @ gmail.com>
Data: 2012-06-05 21:41:46
maybe baby, tik labai keista jusu aprasyta patologija, nes frankfurtas yra
vienintelis oro uostas vokietijoje, kur visi realiai kalba ne tik vokiskai,
bet ir angliskai,

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Tau gal ir bullshit, o isvykimo kioskuose tikrai ne filologijos universiteto
elitas sedi - kiek suprantu musu kalvarijos turgaus prekeiviu veikejai - tik
tvarkingiau aprengti ir biski kulturos isdresiruoti. Tad kokios "Burlioki
tourism star" agentas tikrai angliskai tau mazai ka pasakys - nebent
pasikvies koki kolega nuo kito kiosko.

"Dede_Pranas"  wrote in message news:jqj1i9$h35$1@trimpas.omnitel.net...

nu bliaaaaa, tu phrankphurte angliskai nesusisnekejai su kuom nors?
bullshit.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Ant pirstu susirodyti moka visomis kalbomis. Aisku geriausia moketi nors
siek tiek vokiskai. Bet tai sistema paprasta - matai iskabintas prie kiosko
kainas su bilietais ir eini klausinetis. Dar puseje tu kiosku sedi kokie
juodckiai, tai ten is vienos puses kainos parasytos ne i tema, kad tik tave
pritraukti, is kitos puses labai smariai derasi. Kur rimtesnes kontoros,
kainos atrodo, kad didesnes, bet jau skirtos end-useriui. Dar kai kurios
kompanijos prie stendo turi monitorius, kuriuose eina laikas likes iki
skrydzio ir mazeja kaina. T.y. sakykim liko 30 min. iki registracijos
pabaigos ir kaina 100 EUR ir kas minute mazeja po 1 EUR. Gali pirkti kai jau
idomu, o gali laukti kol sumazes visai. Bet tada yra rizika, kad paims
kazkas kitas arba lot'as bus nuimtas. Tos agenturos dar turi puslapius
internete, tai sededamas vietoje irgi gali per juos pirkti. Is namu to
nesigaus padaryti - per valanda iki oro uosto nenusigausi :). Geriausiai ten
atvykti rytiniu reisu - iki vakaro kazka nusipirksi ir isskrisi, nes ant
nakties (kazkur nuo  7-8) tie kioskai uzsidaro. Dar toks nedidelis niuansas,
kur gali pasidurti - pries pat perkant reikia nueiti i koki naujienu puslapi
ir paziureti, o kas gi ten toje salyje dabar dedasi. Nes buna, kad ismeta
dideli kieki bilietu labai pigiai be jokios aiskios priezasties. As taip vos
i kazkokia Afrikos sali nenusipirkau - gerai, kad paziurejau, kad ten
visokie bardakai prasidejo ir realiai turbut lektuvai skrenda tik tam, kad
evakuoti jau ten esancius turistus. O kad atsirado koks durnelis, kuris
sutinka ten skristi - nu jo problemos.

Beje - visa tai galioja tik FRA oro uoste. Hahn nieko tokio nera.

"Riveris"  wrote in message news:jqiedn$v0v$1@trimpas.omnitel.net...

Linai,

aciu uz paaiskinima, pasirodo tai ne melas, o angliskai arba rusiskai kalba
, ar tik vokinskai?

nes nezinau kazkaip noriu varianto, kad vaziuoji ir nezinai ar pasiseks, bet
kiek visu esu prisiklauses tai visais atvejais zmonems pasiseka
kadangi du zmones biudzetas 2000euru visoms atostogoms, tai manau galima
vaisai neblogai praisisukti. o cia vienas pasakojo kad kelinione 14 dienu i
meksika kazkur uz 800eu paeme, kai pas mus kainos 10000lt. tai kazkaip labai
gundanciai atrode