Tema: Re: Pagalbos: Poilsine kelione is vokietijos
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-06-04 12:00:02
Esu skrides 4-ius kartus taip is Frankfurto. Yra savu pliusu ir minusu - man
patiko. Tik ash poros dienu nesededavau - maksimum puse paros. Principas
labai paprastas - ten milziniska kruva kiosku su bilietu/kelioniu
pasiulymais. Jei neturi nusistates - noriu į sali X, miesta Y, N zvaigzduciu
viesbuti - varai ratais ir deriesi. Kuo labiau Last Minute tuo idomesniu
pasiulymu gali gauti - tiek vien bilietams, tiek ir viesbuciams. Jei matai
pigius bilietus, bet be viesbucius - eini internetan ir ziuri ar yra
viesbuciu papigiai. Tada imi bilietus ir atskirai viesbuti. Mano topas -
nemokamas skrydis i Barselona ir viesbutis su 40 proc. nuolaida nuo gatves
kainos trims asmenims - paprasciausiai neatvyko zmones i charteri ir atidave
atsilaisvinusias vietas.

"Riveris"  wrote in message news:jqhr10$4g9$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki.

Viena ausim girdejes, kad vieni ar kiti vyksta i vokietija i aeruosta ir
sedi dvi dienas ant lagaminu ir laukia oilsiniu kelioniu pasiulymu, ir tipo
gauna tokius nerealius pasiulymus, kad net nerealiai skamba.
Tai sakau, gal yra zinanciu, susidurusiu su tuom, ar cia tik "bobute sake"
gal kas pades, bent nuorodas kokais nors kur pasiskaityti.
gal yra vykcianciu taip daryti, su mielu noru prisijungciau (pora) bent iki
vokietijos, o po to jau nesvarbu