Tema: Re: Pagalbos: Poilsine kelione is vokietijos
Autorius: CodeC
Data: 2012-06-04 11:33:58
On 06/04/2012 11:18 AM, Riveris wrote:
> Sveiki.
>
> Viena ausim girdejes, kad vieni ar kiti vyksta i vokietija i aeruosta ir
> sedi dvi dienas ant lagaminu ir laukia oilsiniu kelioniu pasiulymu, ir
> tipo gauna tokius nerealius pasiulymus, kad net nerealiai skamba.
> Tai sakau, gal yra zinanciu, susidurusiu su tuom, ar cia tik "bobute sake"
> gal kas pades, bent nuorodas kokais nors kur pasiskaityti.
> gal yra vykcianciu taip daryti, su mielu noru prisijungciau (pora) bent
> iki vokietijos, o po to jau nesvarbu

logiskai mastant tai gali gauti tik geras lektuvo bilietu kainas. kai
lieka vietu paskutine minute. kas sudaro mizeri visos keliones kainoje,
nebent labai toli kazkur norisi. o viesbucio/maitinimo uz dyka tai tau
tikrai nieks neduos. kas sudaro didziaja keliones kainos dali. tai
skraidant kazkur palygint netoli, sutaupysi kapeikas. geriau is anksto
susiplanuot atostogas, susirankiot paciam bilietus, uzsisakyt viesbuti,
nemoket jokiom agenturom ir gausis gal net pigiau. budeti kazkokiam
hahn'o uoste, kad sutaupyt 100 lt tai nzn kaip tau, bet man jau geriau
darbe tikra darba dirbt :)