Tema: Re: Mont blanc
Autorius: Mindaugas
Data: 2011-11-15 11:09:58
Pachmielai buvo mokymuose tatruose o ne ant  monblano, jeigu ką.
Niekas iš tos kompanijos nei prieš tą nuotykį, nei po to nebebuvo daugiau
tokio lygio kalnuose. Čia buvo atsitiktinė ir laimingai pasibaigusi
avantiūra.
Tiesa aš su Sandra dar po montbaln'o ėjau kalnų takeliu "santa cruz " Peru,
ten perėja 4750m atrodo aukštis (kadangi beveik pusiaujas ten sniego tokiame
aukštyje nėra). Ir ten reikėjo pačiam ir palapinę ir maistą ir išviso visą
mantą, kiek tik turėjom pasiėmę mėnesiui iš Lietuvos, persinešti ant savo
pečių. Tačiau tą perėja einant nebuvo nei taip sunku, nei euforijos. Gal
todėl, kad jau 3 savaites gyvenom ~3km aukštyje ir organizmas buvo visiškai
prisitaikęs prie išretėjusio oro aplinkos.
Žodžiu ant sniego palapinėj taip ir neteko miegoti iki šiol...
m.

"crt"  parašė naujienų news:j9t7sg$poe$1@trimpas.omnitel.net...

tai suprantu, kad kai pirksiu kurpinę, reikia imt didesnę, kad Jack'as
tilptų :)
Kas lipo į Monblaną vartojo alkoholį? Trobelėse turėjo matytis.
Beje kur dar buvai užlipęs? Iš kompanijos kiti irgi laipioja?