Tema: Re: Mont blanc
Autorius: Ja
Data: 2011-11-14 09:47:43
tai buvo ir mano pirmas kalnas :) ruosiausi ~2 menesius lakstydamas ir
dvirati mindamas. i pasiruosimo pabaiga laisvai galedavau nubegt ~7 km :)
is Chamonix pasikelem su keltuvu i Aiguille du Midi (3842), ten pasistatem
palapine, o nakty ~3 val isejom. grizom ~6 dienos. apie valanda laukem prie
virviu nusileist, bo eile buvo :( o paskui dar debesis uzejo... vienzo smagu
buvo.

man sunkiausiai buvo pries pat virsune lipti per ismalta sniega. ten nebent
kokie sniegbridziai butu isgelbeje, nes su katem tai kasies vos ne ant
vietos :)
+ labai daug priklauso nuo to kaip tavo organizmas reaguoja i auksti, i
mazesni deguonies kieki, ir kaip greitai prigamina eritrocitu. jei neigimta,
tai neigimta.