Tema: Re: Mont blanc
Autorius: Mindaugas
Data: 2011-11-14 11:55:47
Nieko negaliu patarti del irangos/apdaru, mes miegojom nameliuose (aplamai
ne vienas nebuvom miegojes "ant sniego"), ir jokiu palapiniu/kilimeliu
isviso neturejom.
Cia jau gal kiti normaliau patars....
m.

p.s. kazkada kalbejomes su labiau patyrusiu keliautoju, pai pasijuoke is
musu keliones, sako nusiperki palapine is maximos uz 40 litu ir lipi I ta
montbana, kokie dar nameliai ar batai.

"crt"  parašė naujienų news:j9qm5v$5r7$1@trimpas.omnitel.net...

OK, einu pirkti kedukų lakstymui.
Dabar kaip dėl rekomenduojamos rangos:
http://monblanas.lt/pasirengimas/asmeninis-inventorius/
Ar tokios pilnai pakanka?
Kuprinę norėčiau turėti ~100 litrų, 70 litrų man mažoka atrodo. Miegmaišį
turiu Husky Anapurna, galvos prožektorius pas mane iš dealextreme :) Man
labai sunku nusipirki kelnes, nes mano kojos ilgensės, nei normalių žmonių,
tas pats su rankom. Ar kelnes geriau su petnešom ar pakanka tokių kaip Husky
Fend?
Kokius naudojat kilimėlius? Pripučiamus ar paprastus? Jų laibai įvairių yra
ir pagal aprašymą visi nepraleidžia šalčio :)

Ir dar. Jie (monbalas.lt) duoda batus
http://www.montismagia.lt/sport/product/511/, rašo, kad jie nėra labai
patogūs, gal geriau turėti savo? Mindaugas rekomenduoja
http://www.montismagia.lt/sport/product/108/.

Beje dėl aukščio, pvz. Lomnitsky stit (~2,6km) visai jokio diskomforto
nejaučiau, tai gal mano organizmas perneša aukštį? :)